klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Friday, June 17, 2011

Teringat

hyep..
aper mengong kau nie areda tiba2 teringat kat Lagu Politeknik..
mentang2 la satu sem x dengar lagu tue..
heheehehehe
korang taw x lagu politeknik???
student poli komfirm la..
tapi student len mau nak taw

meh sinie nak bagi lirik lagu politeknik kat korang

Politeknik adalah warisan kita
Membekal tenaga bidang teknikal
Bersama membina kemajuan negara
Malaysiaku tercinta

 akhlak mulia asas jaya
Itulah amalan hidup kita
Di mana sahaja Politeknik berada
Harapan tetap sama

Chorus :
Politeknik ku sanjung jasa-jasamu
Mencipta lembaran sejarah
Harapan impian kan menjadi nyata
cekal, takwa, usaha
Penentu arah

Maju Politeknik ayuh maju
Semangatmu merestui perjuanganku
Teknologi teras pembangunan Negara
Politeknik Malaysia

p/s tetiba meroyan sorang2...i missss u PTSS

9 comments:

ShakRoil said...

haha!hidup politeknik!

Freaky said...

camana nak nyanyi ni ? try la nyanyi

cute rasberry said...

shak:yeah hidop politeknik...
freaky: bley jer nak nyanyi...xde hal

cute rasberry said...

freaky:lau nak belajar nyanyi lagu poli...nanti areda masokkan video okeyh

aMiRaH said...

rentak lagu politeknik malaysia memang best!..hehehe.. pastu kalau kmi nyanyi lagu politeknik kami, mesti ada yg t'gelak2,sbb lucu rentaknya..hehe

cute rasberry said...

amirah: lagu politeknik malaysia memang terbaek...

cute rasberry said...

amirah: lagu politeknik malaysia memang terbaek...

ked khaydee said...

bersatu kita warga uitm,,kita bangsa perkasaaaaa...

taat dan setia ku untuk negara, penuh semangat wajaaaa...

kita,,jangan mudah terlupa,,pengorbanan, perjuangan, anak bangsaaaa...

lalalalalalalalaaaaaa...

uitm,,,,usha taqwa muliaaaaa...

nak nyelit gak!!!

cute rasberry said...

boy:alolo nak nyelit jugak..
xre nyelit la ko di situ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz