klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Saturday, June 18, 2011

MY DADDY MY HERO

Met Bujang
join segmen lak..
korang nak join???
klik sinie
meh la join ramai2 
sempena hari AYAH


gelaran untuk abah
MR. MAC GYVER

kenapa gelaran tue....
hurm actually areda pun xsure dari mana asal perkataan mac gyver tue..
tapi sejak dah besar nie ada gak tanya mama pasal pa panggil abah macgyver..
mama cakap, abah boley repair apa saja yang rosak dengan cepat n tangkas...
n then areda pun teringat la satu scene masa kami semua p holiday..
masa holiday 2 kteowg tido kat apartment... areda p cucuk kunci kat tombol pintu..niat tu nak buka pintu..tapi resultnya pintu tue terus tersekat n xley buka..masa tue memang cuak gila..nak nangis pun ada...then abah mai,xsampai dua minit..pintu tue da bley bukak...
so my father is a great MACGYVER

tag

3 comments:

Met bUjang said...

Salam waahh bagus yea ayah awak ahahaha :)

Terbaek !

adda said...

met bujang :hahaha..tenq ya

madam siti [noli] said...

haii. jom join giveaway! this giveaway for my new on9 blogshop that will release on 1st july 2011!

cara dia senang je
1) follow blog saya (kalau nak la) : http://bondenthalpies.blogspot.com
2) like page on9 shop saya (ini wajib) : http://www.facebook.com/noli.me.tanggere.shop
3) copy and paste gmbr banner blogshop saya and letak kat entry korang
4) post link 0n9 shop saya dekat facebook korang.
5) then tag 3 orang untuk like page on9 shop saya
6) then korang hantar ni kat saya via EMAIL ONLY :bond.enthalpies@gmail.com
>>>> link entry korang yg ada banner on9 shop saya
>>>> nama fb korang and nama fb 3 orang yg korang tag tu

hadiah dipilih secara random.

hadiah pertama : baucer rm50 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah kedua : baucer rm30 untuk beli belah di on9shop sy
hadiah ketiga : baucer rm10 untuk beli belah di on9shop sy
dan 10 hadiah misteri untuk 10 yang bertuah :)

tarikh tutup 1st january 2011

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz