klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Thursday, June 23, 2011

SEGMEN SIMPLE : MY WISH ..."

nak join

Ceritanya bermula, korang sedang berjalan-jalan pulang ke rumah. Korang berjalan melalui sebatang jalan yang sunyi. Korang pun jalanlah dengan penuh keberanian yang membara. Tiba-tiba sebuah teko lama jatuh di depan korang. Korang pun terkejut. Korang tengok tengok tu. Dalam takut-takut tu, korang pun pegang teko lama tu. Korang pun terfikir, "teko apa ni? Berhabuk la".  Korang pun lap teko lama tu dan tiba-tiba asap putih pun keluar dari teko tu. Korang terduduk sambil tengok asap putih tu membentuk seorang lelaki yang tampan. "Assalamualaikum, saya adalah Jin Teko. Oleh kerana, awak telah membuang habuk pada teko saya, saya akan tunaikan satu WISH".

trimas2 cik jin yang chummel mcm areda...baik la cik jin tunaikan wish...
jap2 areda nak memikio nak wish aper...
areda just nak cik jin tunaikan permintaan nie...
bisukan mereka yang cakap belakang sal areda supaya(kejam x)
 areda lalui lagi 2 sem untuk diploma dengan tabah
sebab da bnyak dugaan areda lalu untuk sampai ke tahap nie...

11 comments:

EiZaRaZiErYa said...

woa~ dasayt wish 2~ huhu..ermm~ saba je la eh~ ade balsan utk org2 mcm tu~

alif ismail said...

nice wish...!!!

tgk wish alif kat sini...



http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/segmen-simplemy-wish.html

missunguviolet said...

wish yang kejam ! hahaha
jom tengok ungu punya lak

http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-my-wish.html

NasZ said...

kejam..huhu..tapi bagus gak..br dorang tau..muahaha..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

s u a r a h e a R t y said...

sgah dr segmen Jin Teko :)

Zul Fattah said...

kejam.. haha.. nice wish..
done follow u

sue perbs.. said...

smoge jin itu tunaikan wish anda.. hehe.. singgah dri segmen yg same..

PeRmAtA bIrU said...

semoga tertunai niat itu...cayok2...

alif ismail said...

salam...

fuh... baiknya...

ade masa tgk wish alif:

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/segmen-simplemy-wish.html

normala_ali said...

wah agak kejam tp ok gak buat cam2.. hehehehe

cute rasberry said...

thanks ya guys..
semoga wish areda termakbul walaupun kejam..heheheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz