klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Saturday, October 8, 2011

YEAHAA!!!!!!!!!!

hyep peeps....
minggu lepas baru jer sambut birthday terawal so dengan rasa seronok ari nie areda dapat hadiah dari mama...
i lap u lah mama sebab hadiahkan handbag yang jorjes gorgeous gitu..i loike...

bukan senang nak dapat handbag yang cantik gitu...nak tengok tak???meh sini nak tunjuk..jangan jelez taw



so macam mana??cantek tak...simple ja..tapi sebab warna dia jarang jumpa..heheheheheh

5 comments:

ked said...

hamboihhh!!kelas kau jah dpt handbag baru..huhu

Nurul Nadia Jafree Den said...

chanteklah. pandai mama kamu pilih clour utk kamu. apa pun hepi beday ya!

cute rasberry said...

ked: eh bukan jah yang dapat handbag tapi anak jah ler...

nadia: thanks ya...

aimaniman said...

alaaaa anak omak..
akak datang dr segmen ni
http://ezaiza.blogspot.com/2011/10/ramaikan-folower-dapatkan-pembaca-amin.html
dah folow gak

cute rasberry said...

aimaniman : yela kak anak omak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz