klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Tuesday, July 5, 2011

Tourism Student Kena Baca Nie

KUALA LUMPUR: Industri pelancongan negara di jangka mengalami masa sehingga enam bulan untuk pulih semula jika perhimpunan haram yang dijadual diadakan sabtu ini, diteruskan penganjur.


Menteri Pelancongan, Datuk Seri Ng Yen Yen, berkata keadaan huru-hara akibat perhimpunan itu bakal menyebabkan industri pelancongan mengalami kerugian sehingga RM600 juta akibat kunjungan pelancong yang merosot.


"Kami ada menerima laporan pelancong mula takut berkunjung ke Malaysia dan kita mengkaji industri pelancongan akan pulih hanya dalam tempoh enam bulan sebab kita kerugian dari segi perbelanjaan pelancong ke sini sekurang-kurangnya sebelum, semasa dan selepas perhimpunan," katanya pada sidang akhbar pelancaran Perarakan Malam Flora Pelancongan 1Malaysia (1MITNFP), di sini semalam.
 
Harian Metro, 5 Julai 2011
__________________________________________________________________________________

 meh sini areda nak koba kat ekau semuo....amik kau loghat negeri sembilan.... dah areda cukup2..that's it....benda penting nie bley pkal ko main-main kan areda!!!!!!!!opsss sowie.
okeyh guys korunk dah bacer statement YB Menteri Pelancongan???
dah bacer ek???bagus.....nie yang areda hangin sebenarnya..as a tourism student..hidop areda mesti la nak depands dalam industry...xkan study tourism nak keja technician...mesti la tak...
nie semua sebab perhimpunan yang akan diadakan sabtu nie....plissshhh la xpayah jalankan...
korunk x kecian ke kat kteowg yang blaja tourism nie...
bukan areda je k...ramai g yang stdy tourism dalam malaysia nie...

korunk sedar x kalau industry pelancongan merosot, pendapatan negara pown akan turut terjejas sebab industry pelancongan merupakan antara penyumbang terbesar untuk ekonomi...korunk nak ekonomi negara terjejas????

plisshhh la kesian kan student-student tourism...kalau tourism jatuh, student tourism nak keja apa??bukan tue ja...pendapatan hotel pun akan merosot sekaligus student hotel management, katering nak keja apa???

apa kata korunk adakan perbincangan untuk elakkan perhimpunan sabtu nie...xkan korunk nak negara yang amai n damai nie jd macam Thailand???mesti x nak kan....

korunk hentikan k benda nie..demi masa depan kami, anak2 n adik2 korunk
 

3 comments:

Firdaus Life said...

huhu pandai saiko mengenai industri pelancongan pulak..

Ked said...

aik??cam aku penah tengok je mnde ni..hehehe

adda said...

freaky: bukan saiko la....
kalau semua tue terjadi..rosak lah periuk nasi student tourism

boy:yeah sama ada chemistry

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz