klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Saturday, July 2, 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011

Santai Bersama BEN ASHAARI

'siapa yang memberi dorongan untuk buat blog'

17 comments:

Alya Esprézzo said...

yuhuuuuuuuuuuu, alya dtg nieeeeeeeeeee nak gegarkan blog julai 2011 !! ehhe selamat berkenalan.. :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

saiazuan said...

dan bila ben bagi peluang.. http://eleventx.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

pha is said...

salam gegar blog julai...
jemput singgah sini yer : aku nak berkawan

ked khaydee said...

kaci gegar ini blog!!!

jemput la singgah blog sy pulak yea..hehehe

gedik kan aku??

gadis melayu said...

datang gegar sini.. salam ziarah dari gadis melayu..^_^

gegar sini jugak ye
GEGAR BLOG JULAI 2011
dan sini
GEGAR BLOG JULAI 2011

jom join
31-7 Birthday Giveaway

harrazdani said...

Selamat berhujung minggu.datang berkunjung dari segmen gegar blog julai 2011, salam persahabatan dari harrazdani.kalau sudi silalah berkunjung ke harrazdani yer…;)

http://harrazdani.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

Meck said...

gegar sini!!

LaLaLovy said...

Lalalovy dtg nak gegar blog ni..=)

http://lalalovy.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

cute rasberry said...

hyep semua..salam kenalan...
boy:alolo...jap2 g blog kau

cik Ida said...

hey, datang sini nak GEGAR belog kamu.. feel free to hit me back yeah :)

ada aku kesah

me@monolog said...

kasi gegar sama ini blog! ^^,

http://monolog25.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-jun-2011.html

nuRuL said...

hello.

Datang menggegar & menggodek belog ini.hi³

Salam kenal yea!:)

nuRuL said...

hello.

Datang menggegar & menggodek belog ini.hi³

Salam kenal yea!:)

imnabila said...

harloww..
kite kasi gggeeegegarrrr !!

hye !!
merayap n lepak kat sini yaww...
Nanti awk merayap n lepak la kat blog saya pulak taw..

sy tunggu.. heeee ~ :)

KhAiReDzAiMy said...

Salam...

Datang sini nak GEGAR belog awak...
Salam perkenalan...

Selalu-selalu singgah My Blog...

-Adios-

LUNA LANUN said...

saya dtg menggegarkan blog ini dr Segmen Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari...
Jom gegarkan saya semula!

Entri best la ni, pilih je mana yang korang nak baca:
1. Maklumbalas KFC Berikutan Laporan Kebersihan Premis Makanan Mereka Tempoh Hari
2. Buat Lawak Lak Stesen Minyak Ni!
3. Ingat Dato' Siti Je Ke Terror Menembak?!
4. Best Hape Wataniah Ni...
5. Cam ni je la kalau mau hidup!
by LUNA LANUN

A M E ! said...

hey there .

ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

and have a nice day ahead !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz