klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Thursday, November 24, 2011

AKU PASRAH

aku menyangka
dan tidak ku menduga
akhirnya engkau yang berubah
sekelip mata cinta kita terlerai
dihujani dengan linangan air mata

mengapa engkau dustai cinta kita
dimana letaknya janji setia
yang pernah engkau lafazkan sewaktu dahulu
ingin terus hidup selamanya bersamaku
hingga ke akhirnya
tinggalah aku bersama hati yang pedih
terpaksalah ku telan segala kepahitan
sehingga kering air mataku menangis
bila aku kenangkan nasib yang telah menimpa diriku ini

biarkan lah ku sendiri
meneruskan hidup tanpa mu disisi
relakan dikau pergi 
andai itu nya mahumu
ku menganggap ianya adalah ujian darinya
tiada jodoh diantara kita

aku pasrah
aku redha 
dengan apa yang terjadi
ku doakan agar dikau bahagia disampingnya


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz