klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Monday, April 11, 2011

KHAS BUAT TEMAN TERISTIMEWA




                                                                                                                                                                
Permintaan terakhirku, Jangan kau lafazkan
Simpan saja kata-kata

Jangan diucap selamat tinggal
Jangan kau ucap selamat tinggal
Jangan diucap selamt tinggal
Kepadaku...

Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada
Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada




Firstly aku nak say sorry kat ko…
Kad pun xsempat nk beli…
Terukkan dapat kawan mcm aku??
Tapi pe hal pown aku nk say thanks bab ko bnyak tolak ansur ngan aku…
Seday la plak biler ko x dak kt sni..
Yeala ko bukan dok sini lau ko dok sini anytime pun kita ley jumpa..
Nie setahun sekali pun belum tentu
Aku hope ko x luper kat aku..
Yealakn siapa la aku nie….
Sorry tertouching lak aku nie…
Anyway best kawan ngan ko..
Aku x pernah g jumper kwan yg macam ko dalam idop aku
Maybe orang x faham sebab kiter baru je kenal
Walaupun baru kite ley ja rapat bab seminggu 5 ari kita jumpa..
Kadang2 6 ari

Diam x diam da abis 18 minggu kita kenal…jumpa..gado…
Wish u gud luck n born a baby duck..muahahahah
Gurau jep….jgn touching yer kawan..
Yeala kita kn tipical malay…
Lau ko nk taw nie first time aku wat karangan utk membe aku
Pelik gak tapi nak wat cm ner aku da anggap ko a part of family aku….
Lau dpt smbg degree kt penang halo2 la aku
Hope fwenship kita will never die…
Update fb n blog selalu k…
Lau ada masa aku wat twiter….
Aku twit2 ko
Jgn lupa chat kt CBOX
Pas nie sunyi la opis 2….
Take gud care of urself..
aku malu nk bagi kat ko jadi aku post la kt blog nie
to afikah khairuddin aku taw ko akan bace post baru aku

bila yang tertulis untukmu 
adalah yg terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku


lots of lurve
are-da

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz