klik cepat ader cita best

nak pitih???klik sini

Thursday, July 4, 2013

tolong ingat sket

kehadapan pakwe // bakal pakwe kepada my friend ..


hey, tahniah sebab termasok dalam senarai calon suami kawan aku yang cun nih !
yes, lu memang dapat awek cun dalam dunia, tapi tak bermakna lu hensem !

biar aku bagitaw kau sesuatu..

bila dah jadi pakwe kepada kawan baik aku, kau jangan ngade2 nak mengongkong hidup die sama ada dari jauh atau dekat !kau tak payah poyo nak tunjuk konon kau la orang yang paling sayang awek, kene amik berat setiap ape yang die buat! takpayah, takpayah, takpayah ! lagi bagus kalau kau jage adik pompan kau ataw kakak kau.. mereka lagi memerlukan kau dalam hal tuh.. kalau kau anak tunggal, takde adik beradik, ko gi lah jage makcik2 kau ke, sepupu sepapat kau ke.. hal awek ko tuh, biar aku dan kawan2 yg lain yang amik berat ! sebab mak awek ko tuh dah konfem2 kenal aku dan kawan2 lain..

pastu ko jangan ngade2 call awek ko kul 2 pagi dan ke atas boleh?? akal ada tak?? jam 2 pagi ko call kawan aku tuh, ko bajet die akan angkat la?? ko ingat kawan aku nih burung hantu nak berjaga malam2?? what??? lu kate nak bagi dier practice jage anak malam2 nanti?? pergghhh!!TAKPAYAH!! biar anak dier yang train dier.. kawan aku tuh pon ade kehidupan sendiri.. esok nak bangun, gi kelas, wat assignment ! bukan kerja nak free aje layan ko !! da lah ganggu orang nak tido, merajuk plak tuh bila tak berjawab !! ah, memang hantu la ko nih !!

lagi satu, kau tak payah la nak taching2 ngan awek ko kalau ade suare lelaki yang angkat phone! sebab tuh aku la BODOH ! jangan nak kuar stetmen "apa hak die" "sape lelaki tuh" "u kat mane??" ah, tu series bullshit !! jangan sekali-kali kau ragui kawan aku sebab kawan aku semua terbaik !!

kalau kau nak ragu, silakan clash sekarang! kau ingat muka kau mampu buat kawan aku merana?? boleh blah !!

pasal status dalam FB..takyah nak kecoh2, takyah nak bising2.. suke hati die la nak publish ape kat wall die.. nak tulis in relationship ke, widowed ke, single ke.. ko kecoh2 macam la engkau yang bayar bil letrik, yang bayar bil broadband! broadband ko tuh pon mak ayah yang bayar.. dan takyah jeles sangat ngan komen2 kawan lelaki kitorang kat fesbuk nih boleh tak?? sikit2 nak hentam orang yang komen ngan awek kau tuh.. sampai kitorang nih jenuh nak menjawab pasal perangai budak2 korang tuh!! lantak die la nak kenal orang lelaki banyak mane pon !! itu hak die nak berkenalan.. mak bapak die pon tak kisah, selagi die tak wat hal, ko nak kecoh2 apesal?? takot die jatuh hati kat orang tuh?? ah, lantak lah !! kalau dah memang jodoh, nak wat camne?? korang tu baru kapel, belum tunang pon.. tak payah nak king control sangat la !! Jumpa mak bapak awek pon takut, nak perasan jadi suami @ bakal suami ! aku sunat kau lagi sekali baru taw!!

Owh yer, kau pun takyahla nak kuar berduaan aje yer ngan kawan aku tuh !! at least, kalau nak dating, sila bawak salah sorang dari geng kami.. baik kau buat sebab kau dibenarkan pilih bodygad mane satu kau nak.. kalau kau tak buat, Nampak sangat kau nak aku yang teman korang dating setiap kali kau ajak die keluar ! time tuh, jangan harap la kau nak duduk sebelah die dalam cinema, jangan mimpi nak duduk depan die kat fudkot, jangan berangan nak jalan sebelah die !!

sebelum aku lupe nak ingatkan.. kalo ko nak terus kekal ngan awek ko, sila kenal ngan kitorang, geng-geng die! jangan ingat ko suke kawan kitorang, ko leh wat derk kat kitorang.. berhingat sikit der, awek lu KAWAN BAIK gua, sampai mati pon status itu akan kekal.. kalau lu tak baik ngan gua, and in case lu jodoh die sebetul2 nye, memang masak la kau nak tengok muka gua sampai lu masok kubur !!

Dan kau pon tolong berfikir seperti bapak orang yang ade anak dara! Maksud aku, buat perangai senonoh sikit.. jangan nak gatal merela aje ngan kawan aku nih !!


lu jangan pikir kasih sayang lu kat lu punya awek yang status tetap die kawan baik gua dah banyak!!
sebab gua sayang die lagi banyak dari lu !!


truly from.
best friend ever :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POLI Bloggerz